Negocjacje z klientem wewnętrznym
Negocjacje z klientem wewnętrznym – szkolenie
OPARTE NA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI NEGOCJACJE Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM, JAKO PRZYKŁAD BUDOWANIA POROZUMIENIA I EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY.
Cele szkolenia:
Doskonalenie umiejętności:
- właściwej identyfikacji klienta wewnętrznego,
- doboru optymalnej strategii negocjacyjnej w zależności od kontekstu i celu negocjacji,
- rozwiązywania konfliktów,
- poszukiwania sprzymierzeńców w organizacji i budowania koalicji,
- zarządzania relacjami w firmie,
- udrożnienia komunikacji pomiędzy działami.
Korzyści dla uczestnika:
- trening metod prowadzenia rozmów negocjacyjnych z klientem wewnętrznym,
- trening komunikacji niewerbalnej i zarządzania przestrzenią,
- trening metod obrony przed presją i manipulacją ze strony klienta wewnętrznego,
- poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i emocjami
- poznanie sposobów reagowania w sytuacji różnicy zdań
- nabycie umiejętności wyczuwania symptomów pojawiających się konfliktów oraz unikania sytuacji konfliktowych
Stosowane metody:
Podstawowymi metodami pracy są:
- wykłady teoretyczne poświęcone poszczególnym blokom tematycznym
- przykłady dobrych praktyk
- analiza studiów przypadku
- dyskusje moderowane
- ćwiczenia grupowe
- gry i symulacje negocjacyjne
- test wiedzy (post-test)
Zakres czasowy: 8 godz. lub 16 godz.